خبری که حذف شد!!! بولتن نیوز منبع خبر های غیر قابل انتشارپوزخند!!!!

 

درگیری لفظی حسن روحانی و عضو ستادش با مجری برنامه! - بولتن نیوز


s5iy_01.jpg

7cou_02.jpg

 

 

و اما خبر :

 

 

باز هم تاریخ تکرار می شود و این بار حسن روحانی در جلسه پرسش و پاسخ خود با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که روز دوشنبه مورخ 23 اردیبهشت 1392 برگزار گردید. در برابر بعضی از سوالات و انتقادات این جلسه تحمل خود را از دست می دهد و با عصبانیت تمام بر سر مجری برنامه فریاد اعتراض سر می دهد تا چهره واقعی خود را بنحو احسن آشکار کند.

حسن روحانی چهره سیاسی نزدیک به هاشمی رفسنجانی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می باشد. وی از زمان شروع فعالیت های انتخاباتی اش سعی می کند که خود را شخصی انتقادپذیر و اهل تساهل و تسامح نشان دهد. همچنین او در تلاش است خود را به نوعی شبیه سید محمد خاتمی نمایان سازد و برای همین ستادش عکس های وی را در کنار سید محمد خاتمی چاپ می کند و بر روی آن می نویسد:   "درود بر خاتمی سلام بر روحانی  "

حسن روحانی در ابتدای برنامه در حال لبخند زدن به دانشجویان

 

البته ایشان غافل است و نمی داند که حنای این کارها دیگر رنگی ندارد، اگر خاتمی هم چند صباحی توانست با این چهره سازی ها بر مسند قدرت بنشیند ولی با گذشت زمان دستش برای مردم رو شد و چهره حقیقی اش از پشت ابر بیرون آمد! یادمان نمی رود، خاتمی که خود را انتقادپذیر نشان می داد در برابر انتقادهای دانشجویان از کوره در رفت و چهره واقعی اش نمایان شد و آنان را تهدید به بیرون انداختن از جلسه نمود!

حال باز هم تاریخ تکرار می شود و این بار حسن روحانی در جلسه پرسش و پاسخ خود با دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف که روز دوشنبه مورخ 23 اردیبهشت 1392 برگزار گردید. در برابر بعضی از سوالات و انتقادات این جلسه تحمل خود را از دست می دهد و با عصبانیت تمام بر سر مجری برنامه فریاد اعتراض سر می دهد تا چهره واقعی خود را بنحو احسن آشکار کند.

حسن روحانی در حال اعتراض تهدید گونه به مجری برنامه

 

سعید الله بداشتی(عضو مجمع نیروهای خط امام(ره)) عضو ستاد حسن روحانی و از بازداشت شدگان فتنه 88 هم به تاسی از آموزه های اصلاح طلبانه ای که دارد به سمت مجری برنامه بر روی سن می رود با جسارت تمام با وی درگیری لفظی پیدا می کند و بخاطر عمل زشتش مورد اعتراض دانشجویان قرار می گیرد.

سعید الله بداشتی در حال به هم زدن نظم جلسه و درگیری لفظی با مجری برنامه

 

دانشجویان در حال اعتراض به رفتار زشت سعید الله بداشتی