گروه اجتماعی ـ محمد محمدرضایی با اشاره به درج خبر «پیگیری قتل مرموز 2 برادر افشا کننده زمین خواری در بیجار » در خروجی بولتن نیوز در روز هفتم خرداد امسال، گفت: پس از انتشار این خبر بر اساس اطلاعات رسیده از خانواده مقتولین، مقامات عالی قضایی دستور داده اند تا قاتل یا قاتلین مرتبط با این دو قتل مورد شناسایی و پیگرد قرار گیرند.

وی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز، با تاکید بر اینکه پرونده مذکو در دستور کار مسئولین قضایی و انتظامی قرار گرفته افزود: اخیراً از طریق اداره آگاهی شهرستان بیجار با بستگان دو برادر به قتل رسیده تماس گرفته شده و از آنها درخواست گردید تا مدارک لازم را به این اداره تحویل دهند.

نماینده سابق بیجار اضافه کرد: احمدالله مرادی جانباز و آزاده‌ای که دو برادرش را به طرز مشکوکی از دست داده، در شکایتی به مقامات مسئول در قوه قضائیه و مجلس، خواستار رسیدگی به ماجرای قتل مرموز برادرانش است و معتقد است که احتمالاً این قتل ها با عوامل مافیای زمین خواری و فساد اداری در بیجار مرتبط است.

نماینده سابق بیجار گفت: این جانباز و آزاده در شکایت خود ذکر کرده که به دلیل درگیری یکی از برادرانم به نام بهرام با برخی از پرسنل و قضات دادگستری بیجار پرونده ای برای برادرم تشکیل شده بود و وی که در حال حاضر در قید حیات نیست بازداشت شد.

محمد رضایی تصریح کرد: این جانباز تاکید دارد که وجود یک دستخط از برادر دیگرش به نام بهزاد که آنهم به قتل رسیده، احتمال می دهد که برخی از مسئولین در همدستی با زمین خواران در قتل وی دست داشتند.

وی افزود: این جانباز خواستار رسیدگی به قتل دو برادرش است و از مسئولین می خواهد با دقت نظر پرونده مذکور را بررسی کنند.

محمد رضایی با تقدیر و تشکر از پایگاه خبری بولتن نیوز به خاطر اطلاع رسانی در خصوص این پرونده، گفت: با درج خبر مذکور در بولتن امیدواریم عامل یا عاملین قتل این دو برادر به سزای اعمال خود برسند.