به گزارش بولتن نیوز به نقل از قم پرس ، درپی تحریف و زیر سوال بردن شهادت صدیقه طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها در تعدادی از روزنامه های جریان اصلاح طلب، انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم در بیانیه ای ضمن اعلام انزجار از این اقدام خواستار برخورد قانونی با این جراید خطا کار شد که متن این بیانیه در ادامه می آید.

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) واقعیتى انکار ناپذیر است که منابع حدیثى و تاریخ شیعه و سنّى بر آن گواه بوده و ایستادگی صدیقه طاهره در برابر منحرفین زمان بزرگترین درس و آموزه تاریخ بشریت را مى‏ سازد.

و اما حکایت تحریف تاریخ اسلام داستانی ادامه داری است که از آستین منحرفان اصلی راه آل الله ازسقیفه تا کنون همچنان ادامه دارد.

و چه غم انگیز و زشت است در ایامی که دلسوختگان اهل بیت سلام الله علیهم در سراسر جهان همنوا با حضرت مهدی (عج) داغدار این مصیبت عظیم می باشند از سوی برخی از جرایدی که مدعی اصلاح طلبی بوده هم صدا با دشمنان قسم خورده وهابی و سلفی ، لفظ شهادت را از نشان عزای حضرت زهرا (سلام الله علیها) حذف کرده و بجای آن از «وفات» و «رحلت» و ... استفاده می نمایند.

حال ما جمع کثیری از خبرنگاران و روزنامه نگاران استان قم در شرایطی که از هر مسلمان و آزاده‌ای انتظار اعلام برائت و انزجار از این دست حرکات وجود دارد از دادستان محترم و نماینده مدعی العموم خواستار اقدام قانونی با این توهین نابخشودنی می باشیم که سکوت در مقابل این تحریف؛ تائید تحریف است.