به‌یادماندنی‌ترین جمله حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال 1391 از نظر کاربران پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب اسلامی انتخاب شد.

به گزارش رجانیوز، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR در روزهای پایانی اسفندماه 91 برای سومین سال پیاپی از کاربران خود خواست تا نظرشان را درباره? مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله رهبر انقلاب در سال از طریق پیامک و ارسال کامنت ابراز نمایند.
 
در پایانِ این نظرسنجی که تا روز 14 فروردین 92 ادامه داشت و بیش از چهارده هزار نفر در آن شرکت کردند، جمله "من انقلابی‌ام" مربوط به «پاسخ رهبر انقلاب به پیشنهاد مذاکره آمریکایی‌ها» که در نوزدهم بهمن‌ماه سال گذشته ایراد شده بود به عنوان مهم‌ترین و محبوب‌ترین جمله انتخاب شد.
 

 
 
همچنین جملات "بنده فعلا‌ً نصیحت میکنم" درباره حوادث مجلس شورای اسلامی، و جملات مربوط به موضوع «اختلاف بین مسئولین» و «پاسخ به تهدید دشمنان» در جایگاه بعدی قرار گرفتند.
 
 
سال گذشته نیز مخاطبان سایت در نظرسنجی مشابهی، جمله «پشتیبانی علنی ایران از هرگونه مبارزه علیه اسرائیل» که در نماز جمعه 14 بهمن‌ماه 90 ایراد شده بود را به عنوان جمله? به‌یادماندنی سال 1390 انتخاب کردند: «ما در قضایاى ضدیت با اسرائیل دخالت کردیم؛ نتیجه‌اش هم پیروزى جنگ سى و سه روزه و پیروزى جنگ بیست و دو روزه بود. بعد از این هم هر جا هر ملتى، هر گروهى با رژیم صهیونیستى مبارزه کند، مقابله کند، ما پشت سرش هستیم و کمکش می‌کنیم و هیچ ابائى هم از گفتن این حرف نداریم.»
 
در سال 89 نیز مردم جمله «واکسینه‌شدن کشور در فتنه 88» را به عنوان جمله? به‌یادماندنی سال 1389 انتخاب کردند.